نحوه انتخاب بهترین قرنیز

به گزارش برنا نیوز خرید قرنیز نیز مانند سایر کالاها از نکات خاص خود برخوردار است و آگاهی نسبت به آنها می تواند خرید موفق تر و البته مفیدتری را در پی داشته باشد، حال در این بین لازم است بدانید که شرکت دکورچوب سال هاست به عنوان یکی از واردکنندگان و فروشندگان اصلی محصولات مرتبط با دکوراسیون داخلی در زمینه محصولات ضروری همچون قرنیز و ابزارآلات نیز فعال بوده و تلاش می کند با فرآهم آوردن جدیدترین و باکیفیت ترین محصولات نیازهای بازار کنونی را به بهترین شکل پوشش دهد.

قرنیز چیست؟

قرنیزها قطعات نواری باریکی هستند که در قسمت پایین دیوار نصب شده و روی کفپوش قرار می گیرند. همانطور که پیشتر اشاره شد، قرنیزها هم از نظر زیبایی و هم کاربردی از عناصر بااهمیتی تلقی می شوند. برای ساخت این قطعات از مصالح گوناگونی ازجمله چوب، ام دی اف، سنگ، پی وی سی و سرامیک استفاده می شود. قرنیزها با توجه به مصالحی که از آن در مرحله تولید استفاده شده است مراحل نصب متفاوتی نیز دارند، برای مثال قرنیزهای سنگی با روش های قدیمی مثل استفاده از دوغاب و قرنیزهای جدید ام دی افی به کمک چسب های مخصوص نصب می شوند.


قرنیزها با توجه به جنس و کاربردهایی که از آن انتظار می رود دارای ارتفاع متفاوتی نیز هستند؛ درحال حاضر قرنیزهایی با ارتفاع 7 و 9 سانتی متر رایج ترین ارتفاق می باشد، به طور کلی توصیه می شود در فضاهای بزرگتر از قرنیزهایی با ارتفاع بیشتر استفاده کنید. به این دلیل که اگر سراغ انواع کم ارتفاع آن بروید در فضای بزرگ گیرایی چندانی نخواهد داشت.


اما این همه ماجرا نیست، قرنیزها در کنار زیبایی که با خود به همراه دارند خواص و ویژگی های دیگری نیز دارند که استفاده از آن را توجیه می کند، شاید بتوان گفت نقش آنها در محافظت از دیوارها و کف بسیار مهم تر و اساسی تر نسبت به مزیت های ظاهری باشد. (برای خرید محصولات قرنیز اینجا کلیک کنید)